ძალაში შესვლის თარიღი: 16.02.2025წ
ბოლო განახლება: 16.02.2025

alkomania.ge- ზე გთავაზობთ მიწოდების მოქნილ ვარიანტებს მთელი საქართველოს მასშტაბით, რაც უზრუნველყოფს შეკვეთის მიღებას თქვენთვის სასურველ დროს. ჩვენ ვთანამშრომლობთ სანდო გადამზიდავ კომპანიებთან, რათა უზრუნველყონ უსაფრთხო და დროული მიწოდება.

მიწოდების ვარიანტები:

  • ექსპრეს მიწოდება (2-4 საათი) – ხელმისაწვდომია მხოლოდ თბილისში 16:00 საათამდე შეკვეთისთვის. თქვენი შეკვეთა ჩამოვა 4 საათში.
  • მიწოდება იმავე დღეს – თბილისის ფარგლებში 16:00 საათამდე შეტანილი შეკვეთები მიწოდებული იქნება დღის ბოლომდე.
  • მიწოდება მეორე დღეს – თქვენი შეკვეთა მიწოდებული იქნება მეორე დღეს. შეკვეთის განთავსებისას შეგიძლიათ მიუთითოთ მიტანის სასურველი დრო დამატებითი კომენტარების ველში.
  • მიწოდება 2-3 სამუშაო დღის განმავლობაში – ხელმისაწვდომია საქართველოს ყველა ლოკაციაზე, მიწოდებით 3 სამუშაო დღის განმავლობაში.
  • მიწოდება 1-4 სამუშაო დღის განმავლობაში – ხელმისაწვდომია საქართველოს მასშტაბით, მიწოდებით 4 სამუშაო დღის განმავლობაში. 250 ლარის ან მეტი ღირებულების შეკვეთები ექვემდებარება უფასო მიწოდებას .

მომხმარებლებს, რომლებიც ახორციელებენ ონლაინ შეკვეთებს, ასევე აქვთ შესაძლებლობა აიღონ თავიანთი ნივთები შერჩეული მაღაზიის ფილიალიდან, რაც უნდა იყოს მითითებული კომენტარების განყოფილებაში შეკვეთის დროს.

მიწოდების მნიშვნელოვანი ინფორმაცია

იმისათვის, რომ თქვენი შეკვეთა მოგაწოდოთ უსაფრთხოდ და უსაფრთხოდ, გთხოვთ, გაითვალისწინოთ შემდეგი:

  • მას შემდეგ რაც თქვენი შეკვეთა გადაეცემა კურიერს, თქვენ მიიღებთ შეტყობინებას ელექტრონული ფოსტით, რომელიც დაადასტურებს მის გაგზავნას. ეს ელფოსტა ასევე შეიცავს თვალთვალის ბმულს რეალურ დროში შეკვეთის განახლებისთვის. თუ რაიმე პრობლემას შეამჩნევთ, დაუყოვნებლივ დაუკავშირდით ჩვენს ცხელ ხაზზე (+995) 000 000 000 .
  • თუ კურიერი ვერ დაგიკავშირდებათ დათქმულ დროს, ან მიუწვდომელი ხართ მითითებულ ადგილზე მიტანის მისამართზე, თქვენი შეკვეთა დაბრუნდება alkomania.ge-ს ფილიალში. თქვენ უნდა შეაგროვოთ იგი იქიდან. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ დაბრუნების პროცესს დრო სჭირდება და ჩვენ შეგატყობინებთ ტელეფონით ან ელექტრონული ფოსტით, როგორც კი თქვენი შეკვეთა ხელმისაწვდომი იქნება.
  • შეკვეთის მიღებისთანავე შეამოწმეთ შეფუთვის მდგომარეობა . თუ შეფუთვა დაზიანებულია, უფლება გაქვთ უარი თქვათ ნივთზე და დაუბრუნოთ კურიერს.
  • ყველა შეკვეთა შემოწმდება გაგზავნამდე და ქარხნული შეფუთვის დაზიანების აღმოჩენის შემთხვევაში კლიენტებს წინასწარ ეცნობებათ.
  • შეკვეთის დადასტურებამდე შეამოწმეთ ნივთების რაოდენობა , რათა თავიდან აიცილოთ დეფიციტი. ჩვენი გუნდი საგულდაგულოდ შეფუთავს და აღრიცხავს ყველა აქსესუარს გაგზავნამდე. თუ რომელიმე ელემენტი აკლია, დაუყოვნებლივ დაუკავშირდით ჩვენს ცხელ ხაზზე, რათა დროულად მოვაგვაროთ საკითხი.
  • თქვენი შეკვეთის მიწოდების შემდეგ, ეს ხდება თქვენი პასუხისმგებლობა. თუ თქვენ მიიღებთ დეფექტურ საქონელს, გთხოვთ, მიმართოთ ჩვენს მომხმარებელთა სერვისს შემდგომი დახმარებისთვის.
კალათა
გადაახვიეთ ზევით